Polski

Statusy gwiazdek

Po zarejestrowaniu konta dokonując pierwszej transakcji, otrzymujesz trzy gwiazdki. Następnie, jeśli w przeciągu pierwszych trzech miesięcy od ostatniej transakcji nie dokonasz minimum jednej transakcji - Twój status spadnie do dwóch gwiazdek. Jeśli w kolejnym kwartale nie dokonasz minimum jednej transakcji - Twój status spadnie do jednej gwiazdki. W tym momencie otrzymasz od nas maila
z prośbą o podzielenie się opinią, dlaczego zaprzestałeś realizowania z nami transakcji. Twoja opinia jest dla nas ważna. Zachęcamy
także do wypełnienia ankiety, Twoje spostrzeżenia pomogą nam w rozwoju firmy. Jeśli w ostatnim kwartale w roku nie zdecydujesz się
na transakcję z nami - Twój status spadnie do zera gwiazdek.

Aby zdobyć trzy gwiazdki, należy dokonać transakcji.
Posiadając trzy gwiazdki otrzymujesz dostęp do aktualności, flmów, ofert specjalnych oraz specyfikacji produktu.


Gdy przez okres trzech miesięcy nie dokonasz transakcji,
tracisz jedną gwiazdkę. Posiadając dwie gwiazdki tracisz dostęp 
do aktualności, filmów, ofert specjalnych oraz specyfikacji produktu.


Gdy przez następne trzy miesiące nie zrealizujesz transakcji,
tracisz kolejną gwiazdkę. Wciąż masz możliwość przeglądania oferty 
SNS FOODS oraz realizowania transakcji - wtedy otrzymasz trzecią gwiazdkę.