Polski

SNS Foods Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich p.t. Wzrost konkurencyjności firmy poprzez promocję własnej marki konserw mięsnych i parówek na rynkach międzynarodowych

Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych. 
Nr projektu: POIR 03.03.03-10-0018/20  
Dofinansowanie projektu z UE: 199 560,00 PLN

SNS Foods Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich p.t. Wzrost konkurencyjności firmy SNS FOODS na rynkach międzynarodowych.

Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych. 
Nr projektu: POIR 03.03.03-10-0015/19 
Dofinansowanie projektu z UE: 332 760,00 PLN

Wzmocnienie potencjału eksportowego poprzez promocję marki LEO MEAT


Beneficjent: SNS FOODS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Tytuł projektu: Wzmocnienie potencjału eksportowego poprzez promocję marki LEO MEAT

Działania projektu:
1. udział w targach SIAL Paris 2024 roli wystawcy
2. udział w targach ANUGA w Kolonii w 2025 w roli wystawcy
3. udział w targach SIAL Paris 2026 w roli wystawcy

Grupy docelowe: właściciele i pracownicy firmy SNS FOODS, klienci przedsiębiorstwa, partnerzy handlowi w tym dostawcy a także bliższe i dalsze otoczenie w postaci społeczności miasta Łódź i regionu.

Cele projektu: wzrost konkurencyjności produktów firmy, promocja marki na rynkach zagranicznych, wzrost poziomu eksportu Efekty i rezultaty projektu: wzrost przychodów z eksportu produktów, pozyskanie nowych partnerów zagranicznych, umocnienie pozycji firmy SNS FOODS jako solidnego partnera biznesowego.

Całkowity koszt projektu: 1.094.009,50 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 492.181,94 PLN

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie