SNS Foods Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich p.t. Wzrost konkurencyjności firmy poprzez promocję własnej marki konserw mięsnych i parówek na rynkach międzynarodowych
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych.
Nr projektu: POIR 03.03.03-10-0018/20
Dofinansowanie projektu z UE: 199 560,00 PLN
SNS Foods Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich p.t. Wzrost konkurencyjności firmy SNS FOODS na rynkach międzynarodowych.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych.
Nr projektu: POIR 03.03.03-10-0015/19
Dofinansowanie projektu z UE: 332 760,00 PLN
Wzmocnienie potencjału eksportowego poprzez promocję marki LEO MEAT
Beneficjent: SNS FOODS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Tytuł projektu: Wzmocnienie potencjału eksportowego poprzez promocję marki LEO MEAT
Działania projektu:
1. udział w targach SIAL Paris 2024 roli wystawcy
2. udział w targach ANUGA w Kolonii w 2025 w roli wystawcy
3. udział w targach SIAL Paris 2026 w roli wystawcy
Grupy docelowe: właściciele i pracownicy firmy SNS FOODS, klienci przedsiębiorstwa, partnerzy handlowi w tym dostawcy a także bliższe i dalsze otoczenie w postaci społeczności miasta Łódź i regionu.
Cele projektu: wzrost konkurencyjności produktów firmy, promocja marki na rynkach zagranicznych, wzrost poziomu eksportu
Efekty i rezultaty projektu: wzrost przychodów z eksportu produktów, pozyskanie nowych partnerów zagranicznych, umocnienie pozycji firmy SNS FOODS jako solidnego partnera biznesowego.
Całkowity koszt projektu: 1.094.009,50 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 492.181,94 PLN
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie